Select category
Selecteer provincie

Ombudsman Gemeentelijke - Openingstijden, Folder met alle Aanbiedingen - Bestellen & Bezorgen

Details

Adres
Meent 106/4
3011JR Rotterdam
Zuid-Holland
Telefoonnummer
Website
-
e-mail
-
Openingstijden
  • Maandag: 09:00-16:00
  • Dinsdag: 09:00-16:00
  • Woensdag: 09:00-16:00
  • Donderdag: 09:00-16:00
  • Vrijdag: 09:00-16:00
Beoordeling
Gemiddeld: 5
Aantal beoordelingen: 1
Jij beoordeelde Nog niet beoordeeld

Gegevens onjuist of niet volledig? Wijzig gegevens Bedrijfsgegevens verwijderen

Omschrijving

Beschrijving

De gemeentelijke ombudsman onderzoekt en beoordeelt klachten over gemeentelijke diensten, deelgemeenten, ambtenaren (met uitzondering van de politie) en bestuurders van de gemeente Rotterdam en een tiental andere gemeenten en gemeentelijke samenwerkingsverbanden in het Rijnmondgebied.

De ombudsman is onafhankelijk en heeft uitgebreide onderzoeksbevoegdheden. Hij biedt u de garantie van een gedegen onderzoek en een steekhoudend oordeel.

De gemeentelijke ombudsman is er niet alleen voor burgers, maar ook voor bedrijven en maatschappelijke organisaties.

De gemeentelijke ombudsman in Rotterdam is iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur. U kunt ons bellen met vragen over uw klachten op telefoon 010 411 16 00.

Ook kunt u een afspraak maken om uw klacht persoonlijk toe te lichten. Het bezoekadres is

Minervahuis I

Meent 106, 4e etage

3011 JR Rotterdam

In een aantal aangesloten gemeenten in de regio Rotterdam houdt de ombudsman aparte inloopspreekuren.

Wilt u direct een klacht indienen? Maak dan gebruik van het online klachtenformulier op onze website.

Zie voor nadere informatie www.ombudsmanrotterdam.nl

Overige informatie

Doelgroep

  • Bedrijven met klachten over gemeenten
  • Burgers met klachten over gemeenten
  • Organisaties met klachten over gemeenten

Contactmogelijkheden

  • Fax: 010 241 84 99
  • [email protected]
  • Inloopspreekuur (zie website)
  • Online klachtenformulier (zie website)
  • Telefoon 010 411 16 00
  • www.ombudsmanrotterdam.nl

Toegankelijkheid

  • 4e etage
  • Lift aanwezig
  • Toegankelijk voor rolstoelen

Parkeren en bereikbaarheid

  • Parkeergarage Minder dan 5 minuten lopen
  • Parkeren op straat Bij de ingang
  • Parkeren Parkeren op straat? Alleen chipknip en 06-parkeren
  • Afstand tot openbaar vervoer Minder dan 5 minuten lopen
  • Bereikbaarheid Tram, bus en Metro