Care4Office - Openingstijden, Folder met alle Aanbiedingen - Bestellen & Bezorgen
Uw kantoor wordt wellicht meerdere malen per week gereinigd maar hoe zit het eigenlijk met uw bureau- en vergaderstoelen ?
De stoelen zijn het deel van uw kantoor waar u iedere dag fysiek mee in aanraking bent. Toch worden de stoelen in veruit de meeste bedrijven nooit of bijna nooit gereinigd.
Als uw stoel 8 uur per dag gebruikt wordt zit u ruim 1800 uur per jaar op uw stoel!
Heeft u al eens met uw platte hand op het zitkussen geslagen ? U zult verbaasd zijn hoeveel stof en vuil er vrijkomt.
Veel mensen eten en drinken op hun werkplek wat op den duur onvermijdelijk vlekken gaat veroorzaken.
Weet u dat uw stoel een broeinest is voor huisstofmijt en andere bacteriën ?
De huisstofmijt komt overal ter wereld voor. Hij gedijt het beste bij ongeveer 25 graden. De uitwerpselen van de huisstofmijt kunnen gezondsheidsklachten veroorzaken zoals allergische reacties als astma en eczeem. Naar schatting heeft 10% van de westerse bevolking een huisstofmijt allergie. Bij reiniging door CleanChair.nl wordt de huisstofmijt meteen bij het reinigingsproces verwijderd zonder enig extra (chemisch) middel.
Onze reinigingsmethode is niet alleen effectief maar ook duurzaam.
Met onze reinigingsmethode maken wij gebruikt van 97% water en slechts 3% reigingsmiddel dat bovendien biologisch afbreekbaar is.
Vriendelijk voor mens & milieu.
Wij kunnen veruit de meeste vlekken verwijderen.
Een goede voorbereiding helpt hier dan ook bij. Met uw voorbereiding en onze ervaring zullen onze werkzaamheden vlekkeloos verlopen. De reiniging kan op meerdere manieren plaatsvinden.
Reniging op locatie: Hiervoor hebben wij een ruimte nodig die voorzien is van kraanwater. De apparatuur die wij gebruiken maakt ongeveer het geluid van een stofzuiger. Een aparte ruimte is dus ons advies. Omdat de stoelen die dag niet meer gebruikt kunnen worden kunnen wij ook huurstoelen organiseren. Vraag ons voor deze mogelijkheid om een offerte.
Reiniging op locatie na kantooruren: Om alle hinder op kantoor uit te sluiten, reinigen wij ook na kantooruren (17.00-21.00) Hiervoor rekenen wij 15% op de normale tarieven. Voordeel is wel dat u geen kosten hoeft te maken voor huurstoelen en de stoelen zijn de volgende ochtend weer klaar voor gebruik. Reiniging in het weekend is ook mogelijk hiervoor rekenen wij 30% op de standaard tarieven. Wellicht zult u wel een personeelslid op locatie moeten regelen tijdens onze werkzaamheden in de avonden en weekenden.