Welkoop - Openingstijden, Folder met alle Aanbiedingen - Bestellen & Bezorgen
fax
Welkoop wil in Nederland hét merk zijn van producten en diensten voor tuin en dier. Een succesvol merk, waarbij de klant niet alleen naar de winkel komt vanwege het assortiment en de service, maar vooral ook omdat hij/zij zich verbonden voelt met de merkwaarden.
De missie van Welkoop is haar klanten helpen het buitenleven beter te laten beleven. Zodat u tussen drempel en erfgrens beter kunt werken, verzorgen en genieten. Welkoop wil in Nederland hét merk zijn van producten en diensten voor tuin en dier. Een succesvol merk, waarbij de klant niet alleen naar de winkel komt vanwege het assortiment en de service, maar vooral ook omdat hij/zij zich verbonden voelt met de merkwaarden.
De visie volgt de reeds uitgezette lijn Van retailer naar succesvol merk, waarbij het ultieme doel is Welkoop een succesvol merk te laten zijn. Een succesvol merk dat niet alleen een instrumentele relatie heeft met haar klanten, gebaseerd op assortiment en prijs, maar ook een persoonlijke relatie, gebaseerd op specifieke merkwaarden. Om een succesvol merk te worden, dient de formule Welkoop duidelijk en onderscheidend gepositioneerd te zijn.
Een succesvolle retailer zijn, vereist operational excellence. Bij een retailer draait het in de kern om het besturen en beheersen van het assortiment en de goederenstroom, en de snelheid waarmee je kunt reageren op de klantvraag. Het juiste assortiment in de juiste hoeveelheid op de juiste tijd op de juiste plaats. Nee verkoop is funest. Operational excellence is een absolute voorwaarde om als retailer in de huidige en toekomstige marktomstandigheden te kunnen overleven.